Ads Top

Новият световен ред чука на вратата - 11 Септември 2001 (Част 3)


Укриването на видеодоказателствата
Безброй пъти е показвано заснетото видео на нападението на Кулите близнаци, докато снимките от сблъсъка с Пентагона по някаква случайност са засекретени. Защо? Какво е това, което хората не трябва да знаят? Може би е държавна тайна? Кадрите, заснети с камерите от намиращи се наблизо хотел и бензиностанция, са иззети и засекретени. По същото време в единствените снимки, свалени от охранителна камера и предоставени на информационни източници, не се вижда и следа от Боинг 757, тъй като подръжниците на официалната версия много добре знаят, че заради високата скорост, при която е станал сблъсъкът, не е възможно на снимката ад се различи нещо... Но ако си послужим с галопиращата фантазия на носителите на добрата вест, няма как да не видим силуета на самолета, а с повече желание - дори и лицето на пилота и марката на слънчевите му очила...

Любопитното тук, е, че анализираме терористичен акт, извършен срещу една от най-защитените и сигурни сгради в света - военното седалище на САЩ. Освен наличието на изтребители, външните охранителни камери, разположени в района на Пентагона, са повече от 80. Въпреки това неопровержимо обстоятелство, американското правителство все още не е в състояние да ни предостави дори и една снимка на самолета, който се е блъснал в сградата. Защо? - Държавна тайна...

Неудобните свидетели
Неудобните свидетели на атаката на Пентагона могат да бъдат разделени на две категории: тези, които потвърждават официалната версия, и тези, които я опровергават. Докато първите, които са предимно военни и цивилни служители на Пентагона (ако е налице организиран заговор от тайните служби), имат лични интереси да потвърдят ислямската следа, втората група няма какво да спечели с по-различните си разкази. С пълно основание може да се предположи, че на очевидец, който се страхува да изложи версията си за фактите, може повече да му се вярва и е по-искрен от свидетел, които има интерес да даде показания в полза на официалната версия. Освен ако някой не поддържа тезата, че всички неудобни свидетели са внедрени агенти на Бин Ладен, обезумели фанатици или чисто и просто изгубили разсъдъка си хора...

Ето и показанията на някои от тях...
  • ,,Главата ми така и не можеше да възприеме факта, че се е разбил самолет, защото като следа имаше само една малка дупка в сградата - и после изненадано добавя. - Не видях никакви части от опашката, крилете - нищо, ама нищо" - заявява Стийв Де Киаро.
  • ,,В първия момент помислих, че става дума за онези военни джетове, които прелетяват в небето. Или по-скоро приличаше на малък търговски самолет" - Д.С. Кавкин.
  • ,,Чух нещо като изсвирване... Бях убеден, че става дума за ракета. Прелетя ниско така бързо, а звукът нямаше нищо общо с този на самолетите" - Алон Рейнс.
  • ,,Дочухме звук, който издаваше шум на ракета, а после чухме силна експлозия" - Том Сейбърт.
Ервин Браун заявява, че е видял пръснати по земята парчета, които приличали на отломки от малък самолет.
  • ,,В този момент не знаех, че е самолет, и помислих, че е ракета, която поразява" - Тони Теронес.
  • ,,И видях този самолет, този джет на Американ Еърлайнс, и си казах: нещо не е както трябва, много ниско лети. После го видях по-отблизо. Искам да кажа, че беше като крилатата ракета Круз" - Майк Уолтър.
  • ,,Когато видях самолета да пикира и да заема хоризонтална позиция, беше на не повече от 7 метра от земята и виеше. Не беше нищо повече от радиоуправлявана ракета с максимална скорост и максимално задействани ускорители..." - Дан Крийд.



Какво се случва в действителност с полета ,,Юнайтет Еърлайнс 93"
Гражданският самолет, ударил се в Пентагона според медийната версия, не е единственият изчезнал. В списъка липсва и Юнайтет Еърлайнс 93, който, по думите на някои, буквално се изпарява в облаци от прах... И в този случай много подробности не се връзват. Така например като обсурдно обстоятелство е соченото място на сблъсъка, защото отворилата се дупка и отломките в нея няма как да са резултат на удар от Боинг с такива размери. Явно, както твърдят много свидетели, първо е имало експлозия във въздуха. После самолетът UA-93 по всяка вероятност е бил свален или е предизвикана експлозия в полет.

Сред най-авторитетните свидетелства откриваме тези на кмета на града и на директора на Питсбърг Газет, които потвърждават, че сред отломките не са видели нищо, което да напомня за Боинг 757. Лекар, извикан на местопроизшествието, заявява, че не е открил никакви следи от човешки тела. Белият дом, от своя страна, категорично опровергава, че е свалил самолета, като заявява, че причината е протест на пътниците срещу похитителите, което е довело до падането му. Професор Дейвид Рей Грифин посвещава на Юнайтет Еърлайнс 93 цяла глава от Книгата си Новият Пърл Харбър, като твърди, че има три убедителни аргумента да не се вярва на администрацията:
  1. Календар: Между аудиозаписа на пилотската кабина и официално обявения час на сблъсъка има несъответствие. Въпросният запис започва в 9,31ч. и е с продължително 31 минути, като стрелките заковават на 10:02:33. Правителството оповестенява за час на удара 10,03ч. Но сеизмично проучване сочи, че това е станало едва след 10,06ч., което предизвиква основателни съмнения: разликата от 4 минути навежда на мисълта, че самолетът е свален във въздуха.
  2. Има заповед за сваляне: Официалните новини твърдят, че малко след 9,56ч. изтребители най-после получават заповед да прихванат и свалят самолетите, отклонени от въздушните пирати, като поясняват, че идва от вицепрезидента Чейни. Със сигурност се знае, че F-16 излита в 9,56ч. Добавя се, че докато военният изтребител се приближава до самолета, Чейни потвърждава нареждането. С една дума - правителственото намерение да свали UA-93 е ясно.
  3. Новини и свидетелства: Малко преди сблъсъка Си Би Ес разпространява информация, получена от контрольор на въздушния трафик, според който два изтребителя F-16 са следели отблизо самолета UA-93. Най-малко 6 човека заявяват в статия на Индипендънт, че са видели малък бял джет без отличителни знаци да прелита ниско над мястото на сблъсъка. И други очевидци сочат, че самолетът е свален. Един потвърждава, че в началото е чул ,,две силни експлозии", а после е видял самолетът да прави виражи към земята. Друг заявява, че е чул мощен удар да отцепва дясното крило, докато останалата част пада на земята. Кметът на Шанксвил дори добавя, че познава двама души, които ,,са чули обичайния шум, който издава ракета", и после пояснява, че един от тях е воювал във Виетнам.
Неестественият маршрут на отломките
Отломките от самолета са открити на голямо разстояние от центъра на сблъсъка. Но ако е паднал цял, както се твърди, голяма част от парчетата е трябвало да бъдат открити около мястото на произшествието. Половин тон ламарина от главния корпус на двигателите е намерена на повече от миля разстояние. В потвърждение на хипотезата за свалянето на UA-93 във въздуха с една или повече ракети някои свидетелстват, че са видели части от него да хвърчат на 8 мили разстояние, обхванати в пламъци. Пристанищните работници от Индиан Лейк Мариана обясняват как облак от големи отломки, подобно на конфети, се изсипва върху езерото и намиращите се в близост ферми само няколко минути след експлозията. Тези показания и факти навеждат на мисълта, че самолет UA-93 е свален, макар и американското правителство да продължава да поддържа тезата, че терористите предизвикват падането, раздразнени от неподчинението на група пътници.

Как тогава може да се обясни разликата от 3 минути между записа от пилотската кабина и сеизмичния запис на сблъсъка?

И какво обяснение може да се даде на показанията на свидетели, че са видели друг бял самолет да го проследява и експлозиите, предшестващи рухването на земята?

И защо отломки от самолета са открити на 8 мили разстояние от епицентъра?...

Странните телефонни обаждания на пътниците
Според официалната версия доказателство, че самолетът е отвлечен от арабски терористи, са някои телефонни обаждания на пътуващи. Въпросните разговори, освен със сериозните въпросителни около автентичността си, са дори и смехотворни. Например Марк Бинтъм се обадил у дома, запивайки буквално следната фраза на телефонния секретар: ,,Ало мамо? Аз съм Марк Бингъм." Нима може да звучи правдоподобно обаждане, в което човекът се представя официално на майка си с име и презиме?... Друга пътничка пък се обадила на майка си, за да й каже, че похитителите са разрешили на всички да се обадят за последно у дома, като веднага добавя, че трябва бързо да затваря, защото ,,ще я видят, че говори по телефона".

Признанията на Дик Чейни
На 4 септември 2011г. - близо 10 години след паметната дата 11 септември, бившият вицепрезидент на Белия дом Дик Чейни потвърждава, че е издал заповед за свалянето на самолета UA-93.

Сензационното си разкритие Чейни прави пред телевизионните камери на Фокс нюз, като отхвърля изцяло до голяма степен необоснованата официална версия на Белия дом, според която протестът на героичните пътници е довел до падането на самолета. През 2004г. и Доналд Ръмсфелд (секретар по проблемите на отбраната на САЩ) по време на пресконференция изпуска фразата, че самолет UA-93 е застрелян. В този случай обаче веднага идва поправката на пресслужбата на Пентагона, която оправдава фразата show down като неволна грешка. А по повод изявленията на Чейли заявяват, че макар и да е издал заповед за сваляне на самолет UA-93, заповедта му така и не е изпълнена...

Официалната версия в сценариите на Холивуд
За налагането на постановката съдейства и Холивуд - една от централите за психологическо манипулиране, изцяло в ръцете на едрите финансови кръгове. Филмът Юнайтет '93 на Пол Грийнграс разказва, че героизма на хората на борда на сваления самолет, придържайки се към интерпретацията на администрацията на Буш. Пътниците се противопоставят на похитителите и самоотвержено предизвикват сами падането, само и само обреченият самолет да не достигне набелязаната цел. И така се превръща в символ на борбата с тероризма, събуждат патриотичен патос и драматични чувства у недотам прозорливите зрители. Въпреки силния психологически ефект, който е в състояние да упражнява киното, съмненията остават, а истината все повече затъва в тинестото блато на художествените сценарии.


Бин Ладен - загиналият шест пъти терорист
Каква в действителност е съдбата на Бин Ладен след 11 септември знаят само хората от секретните американски служби. През годините се появяват повече от едно съобщение за смъртта му. Официално е оповестено, че умира на 2 май 2011г. Първото съобщение е публикувано в пакистански ежедневник в броя му 26 декември 2001г., където четем, че е погребан в планините на Тора Бора според ритуала Уахаби. На 18 януари 2002г. новината се потвърждава и от президента на Пакистан Мушараф.

На 17 юли 2002г. Си Би Ес публикува статия, в която служител на ФБР заявява, че Бин Ладен е починал. На другия ден информацията се потвърждава и от английската Би Би Си. На 27 август 2002г. полковник Оливър Норт (станал известен по времето на аферата Иран/Контра) заявява в интервю: ,,Убеден съм, че Осама е умрял. Повече от сигурен съм в това, както и всички онези, с които поддържам връзка." На 7 октомври 2002г. президентът на Афганистан Карзай заявява Си Ен Ен, че по всяка вероятност Бин Ладен е мъртъв. На 2 ноември 2007г. Беназир Бхуто в интервю, предоставено на Дейвид Фрост, заявява, че английски агент на име Омар Шейх го е убил. Други потвърждение за смъртта му се появява на 11 септември 2009г. от президента на Пакистан Асиф Зардари, наследник на Мушараф, който недвусмислено заявява, че Бин Ладен е мъртъв.

Според някои умира от естествен смърт, докато други смятат,че е убит. Почти всички информационни източници обаче сочат, че е починал малко след 11 септември. Въпреки това, продължават да разпространяват кадри със снимки на Бин Ладен, докато заговорничи със съучастниците си. Още през 2002г. е излъчен документален филм с много лошо качество. Специализирана швейцарска лаборатория, която извършва обстоен анализ на кадрите, доказва, че е фалшив. Официално Бин Ладен умира на 2 май 2011г., убит от тюлени от американски флот, които го изненадват в резиденцията му близо до Исламабат. Пакистанската телевизия съобщава за смъртта му, като показва негова снимка с подпухнало лице, разпространена по всички световни медии. Снимки в цял ръст така и не се предоставят на журналистите. Според някои източници той е бил погребан много набързо на тайно място в морските дълбини (в нарушение на ислямските традиции) от американците. Морските тюлени, които откриват и убиват Бин Ладен - единствените свидетели на операцията, умират при нещастен случай с хеликоптера Чиноук. Официалното изявление е, че ракета на талибаните го е свалила...



Буш и семейните му приятели
При напускането на военновъздушните сили Буш-младши завързва близки отношения на сътрудничество със своя бивш боен другар Джеймс Р. Бат, който лично управлява някои бизнес дела на фамилията Бин Ладен в Тексас. Основава свое дружество за въздухоплавателни услуги, веднага след като продава самолет на Салем Бин Ладен - наследник на една от най-мощните многонационални компании (втора по големина в арабския свят), специализирана в областта на строителството - Саудин Бин Ладен Груп. Като доверен човек на семейство Бин Ладен Джеймс Р. Бат като убеждава саудитите да финансират приятеля му Буш, за да създаде Офшор Дрилинг - гигантско предприятие за сондажни съоръжения в нефтената промишленост в Тексас. Въпреки огромните финансови средства, които получава, Джордж Буш е на крачка да предизвика фалит на новата корпорация и дъщерните й фирми (Харкен, Спектрум 7 и т.н.). За негов късмет обаче всеки път, когато е пред банкрут, други дружества, които се контролират от саудити, му се притичват на помощ, като закупуват дялове и му поверяват управленски постове. Например Арк Енерджи - освен че го спасява от дългове, го назначава и за съветник в ръководния си състав. За богатото саудитско семейство тук става дума да бъде оказана помощ не на кой да е, а на самия син на президента на САЩ (който е и бивш директор на ЦРУ).

Но проблемите на Буш-младши не са свързани единствено с дългове, те се отнасят и до незаконни финансови операции. През 1990г. адвокати на Харкен Енерджи предупреждават съветника Буш да продава акции, в случай че получи негативна информация за състоянието на фирмата. Седмица по-късно обаче Буш продава акции на Харкен на обща стойност 848 000 долара. Само след два месеца Харкен обявява загуби за 23 милиона долара, като Буш успява да избегне санкциите на надзорния орган на американската борса благодарение на намесата на Робърт Джордан - съдружник от адвокатската кантора на Джеймс Бейкър.

И така, когато Буш-младши е избран за президент, в знак на благодарност Джоржан е назначен за посланик на САЩ в Саудитска Арабия. След финансовия крах на Харкен Буш-младши става съветник в дружество, което се контролира от групировката Карлайл - многонационална компания с интереси предимно във въоръжаването. А един от най-големите инвеститори в групировката, в която вече е работил и баща му, е не кой да е, а семейството на Бин Ладен. По-късно, когато американското правителство успява да получи съгласие за започването на войната в Афганистан, след фаталния 11 септември, фамилията Бин Ладен заедно с приятелското си семейство Буш правят огромни печалби. Карлайл е единственият по големина доставчик на въоръжения за американската отбрана и е собственик на Юнайтет Дифенс - дружеството, производител на прословутите бойни танкове Брадли. Събитията около 11 септември се оказват повече от успешна сделка за Юнайтет Дифенс, която само за един ден след вложенията си на борсата печели 273 милиона долара. Но когато се разпространява новината, че фамилията Бин Ладен е в списъка на акционерите на Карлайл, саудитското семейство е заставено да се оттегли от дружеството. Буш-старши запазва мястото си на консултант до административните въпроси в азиатския филиал на групировката и продължава да поддържа делови връзки с фамилията Бин Ладен в Саудитска Арабия в продължение на още 2 години след съдбовната дата 11 септември.

Няма коментари:

Предоставено от Blogger.