Ads Top

AdBlock срещу следенето в интернет


AdBlock планира да покаже банери на своите 50 милиона потребители в продължение на 24 часа , протестиращи в знак на онлайн цензуратата в подкрепа на ,,Амнести Интернешънъл" за кампанията.

На 12 март, потребителите на  Adblock ще виждат съобщения от Едуард Сноудън , Pussy Riot и Ai Weiwei в знак на протест срещу кибер цензурата. Всяка реклама ще се появи под формата на рекламни банери и ще изпраща потребителите към нови статии.

Кампанията, която е част от Световния ден срещу кибер цензурата, се опитва да се подчертае, че правителствата все повече се стремят да контролират онлайн комуникациите чрез масово наблюдение.

Amnesty International посочва, че през последната година само Дания, Финландия, Франция, Холандия, Пакистан, Полша и Швейцария са се присъединили срещу срещу следенето в интернет.

Всяка реклама съдържа силно послание от група или индивид, който е бил лично засегнат от наблюдението, като призова потребители си да действат. Това е една добра кауза, а само потребителите на  Adblock ще виждат това съобщение.


Ето какво казват CEO AdBlock е, Gabriel Cubbage:  "ние ще ви покажем банери на Amnesty International само за 24 часа, защото ние вярваме, че потребителите трябва да бъдат предупредени за интернет цензурата. След 24 часа банерите няма да ги има.

"Отделете време, за да помислите, че в един все по информационен  свят, когато правата ви за личния живот са застрашени, мислим, че всеки има правото на глас"

Няма коментари:

Предоставено от Blogger.