Ads Top

Как работи телевизията

Как работи телевизията?
   Богатите: 75% от времето за реклами се купува от 100 от най-големите корпорации в Северна Америка. Някои корпорации имат даже телевизионни бюджети, така телевизионните продуценти компроментират и заменят своите желания за тези на рекламните агенти. Следователно телевизията е тяхна частна собственост, която си е само за тях.

   Пасивността на зрителя: Колкото по-дълго човек гледа телевизия толкова по лесно мозъкът му слиза на алфа нивото. Бавна и спокойна последователност от мозъчни вълни при които разумът е в най-възприемащ режим. Изображения и предложения биват имплантирани директно в мозъкът без зрителско участие. Получава се нещо като ефект от хипноза и зрителят се предава на безкрайния телевизионен поток от изображения.

   Нервната система: Изображенията на насилие по телевизията стимулират инстинкта (нуждата) за движение, но тъй като би било абсурдно да реагира на насилието по телевизията зрителя подтисак емоцията. Зрителите се лутат напред назад в кръг между импулсът и подтискането му. Когато кръговратът свърши тази съхранявана енергия избухва в детински прояви.

   Объркване: Телевизионните изображения са поставени в стабилен поток от информация приковаващ вниманието ви докато времето неусетно минава. Тези събития не биха се случили в обикновения живот. Те са технически алтернативи, единствено възможни в движещите се изображения. Живеейки в бързия свят на телевизионните изображения обикновения живот изглежда глупав и често пъти, прекалено бавен.

   Реалното и нереалното: Хората израснали покрай телевизията се сблъскват с реалност който не прилича на никоя друга преди нея. Потокът от изображения представлява стабилен поток от неистински, истински и наполовина истински събития. Всички тези събития накрая се сливат във сходни изображения с еквивалентни реалности.

Няма коментари:

Предоставено от Blogger.