Ads Top

Лъчите от екрана са вредни - особено за децата

   Нискочестотните електромагнитни полета от телевизионните апарати и екрани водят до нарушения на съня, хронична умора, стрес, агресивност, раздразнителност, депресии, отслабване на паметта и концентрацията у хората в зряла възраст. Научни изследвания доказват, че последиците могат да се изразяват в хормонални смущения и нередовен цикъл при жените, в повишен риск от проблемни раждания и аномалии при новородените. Тези нарушения често са факт, ако човек седи пред компютъра повече от четири часа дневно.

   Нискочестотните ELF-вълни не могат да бъдат спрени нито чрез филтри, нито с помощта на стени, бетон, оловни плочи или чрез човешкото тяло - те пронизват всичко!

   Всеобщото омаловажаване на фактите от страна на властите се основава на това, че резултатите са само от измервания, които се извършват с уреди. Доказан научен факт е обаче, че биологичните системи са до един милиард пъти по-чувствителни и от най-чувствителните и съвършени измервателни уреди. С други думи: живата клетка реагира на енергия, които са милиард пъти по-слаби от способността за удостоверяването им с технически помощни средства. Смята се, че чувствителността на клетката е една милиардна част от вата на квадратен сантиметър (10-15 W/cm2), докато най-добрите измервателни системи могат да измерват само около една милионна част вата на квадратен сантиметър (10-6 W/cm2).

   От това следва, че с технически измервателни методи не могат да се дадат релевантни показания за биологичното въздействие на електромагнитните полета. Наложително е обаче да се проведат убедителни изследвания на живи същества.

   В тази област през последните десетилетия са извършени различни медицински изследвания, благодарение на които излизат на бял свят ужасяващи резултати. През 1989г. Световната здравна организация публикува проведено през 1984г. от шведските професори Йонсон и Аронсон научно проучване, което показва, че диаграмата на отделянето на адреналин след четири часа пред екрана се обръща. Тялото ударно започва да отделя адреналин и през следващите дванайсет часа е наситено с този отровен за него хормон на стреса.

   Лъчите от екрана водят до отслабване на енергийното поле на тялото ни. След около четири часа то намалява с една четвърт, с лед осем часа 90% от него е срината.

   Въздействието върху виталното ни енергийно поле се възприема от тялото като животозастрашаваща атака. За да се защити, то отделя адреналин. Хормонът на стреса наистина може за кратко време да мобилизира физическите сили, но е вреден за организма, ако остане твърде дълг в кръвта. Високото ниво на адреналин следствие на вредните лъчи може да спадне едва когато естественото ни енергийно поле се е възстановило напълно. При срив от 90% са необходими цели осемнайсет часа за възстановяване (6 часа при 25% спад).
   Именно в това се състои проблемът: хората, които на работното си място работят пред компютър, никога не разполагат с осемнайсет часа между края на работното време и началото на следващия работен ден. В резултат болезнено високото ниво на адреналин не може да се нормализира до края на седмицата, защото това е възможно само ако био-електрическото поле на човека отново се заредено напълно. След осемчасов работен ден пред или покрай екраните на компютрите това се случва чак на следващия ден по време, когато енергийното поле отново е подложено на стрес. Процесът се повтаря постоянно, подобно на отрицателна спирала, която е изразена особено силно при хора, които работят в големи офиси. Децата реагират изключително чувствително на импулсните електромагнитни полета. Само при петдесет минути дневно пред екрана бодростта в училище чувствително се понижава. Последиците се изразяват в отслабване на паметта, нарушения на концентрацията и способността за четене. Рязко се покачват чувството за безпокойство, агресивността и безсъние.

   Професор Марсел Руфо от болницата ,,Св Маргарита" в Марсилия още през 1990г. доказва вредното влияние на импулсните вълни върху децата: в продължение на шест месеца той наблюдава 289 деца на възраст между три и дванайсет години. Тези, които прекарвали пред екрана повече от петдесет минути на ден, имали три пъти по-лоши оценки в училище; концентрацията и запаметяването намалели дори до фактор 5. От друга страна агресивността и неспокойното поведение се увеличили три пъти. Тези резултати са потвърдени през 1992г. от ортопедагога Жан Бурк от Квебекската академия в проведени от него научни изследвания.
   

Няма коментари:

Предоставено от Blogger.