Ads Top

Истинските, вечните въпроси, които си задава човекът

   Дълбоките, истинските, всеприсъстващите въпроси, които си задава всеки човек са:

  • Кой съм аз?
  • Откъде идвам?
  • Къде съм?
  • Защо съм тук?
  • Накъде отивам?
   Това са 5-те вечни, трайни, упорити, дълбоки въпроси, които си задава всяко същество със самосъзнание и саморефлексия. Всъщност точно тези въпроси са доказателството за наличието на самосъзнание и саморефлексия.

   Тези 5 въпроса, дори и ненамерили своите истински отговори, разпъват с кукичките си интелекта, който ги е формулирал и непрекъснато го ръчкат да търси отговорите.

   Проблемът обаче възниква поради това, че отговорите са най-разнообразни и с различна степен на убедителност и достоверност. А също и защото се появяват по различно време. Тоест истинският отговор може да закъснее, може да дойде последен и понякога трудно си пробива път през дошлите преди него и вече наместили се около въпроса фалшиви отговори.

   Но такова е естеството на информацията - свободното пространство около въпроса може да се запълни както от истинския отговор, така и от фалшив.

  Отговорът притежава свойството да обгръща въпроса, да се слива с него, да го скрива, да го обезсмисля. Затова винаги, в абсолютно всеки отговор се крие поне един въпрос.

   Въпросите по принцип биха могли да се съчетаят и с истинските си отговори и тогава се получава нещо като щастлив брак. Имаме пълнота, завършеност и... липса на въпроси.

  И така въпросът, чийто отговор търсим е: ,,Кой съм аз?"  - НАТИСНИ ТУК  АКО ИСКАШ ДА ЗНАЕШ ОТГОВОРА

Няма коментари:

Предоставено от Blogger.